Ben Kökten Dinci’yim ! ***

BEN KÖKTEN DİNCİYİM      

Farkettiniz mi bilmem, ben bir "kökten dinci"yim!..

Benim zâhirde köküm Allah Rasûlü’ne dayanır…

Benim bâtında köküm Allah`a erer!..

Allah indindeki Din İslam, Dinimdir!.

Allah kelâmı, kitabımdır!.

Sadece bir okur-yazarım!.

Kitabullah`ı "oku"rum elimden geldiğince…

Allah indindeki Din İslam`ı, açıklamağa çalışırım takdir edilmiş anlayış kapasitesince…

Bâtında, varlığım Hakk`a aittir… Zâhirde hitâbım, halkadır!.

Secdem âlemlerin rabbı olan Allah`adır; bilirim ki, sistemde bir "hiç"im!.

Kulluğuyla
şereflendirmiştir; tüm insanlığa ve mahlûkata, hiç bir ayırım yapmadan,
takdirimde olan hizmeti en büyük nimet bilirim!..

İnsanları ve
mahlûkatı yargılama, değerlendirme, yönlendirme benim ne görevimdir, ne
de hakkım; çünkü ben Abdullah’ım!. Takdir ve hüküm ise âlemlerin Rabbı
olan "ALLAH"ındır!.

Evet, ben "kökten dinci"yim!.

Allah Rasûlü’nün getirdiği gerçeklerin herkes tarafından duyulmasına hizmet veririm… Ve orada biter benim görevim!..

Çünkü ben "kökten dinci"yim!.

"Tebliğ et, budur senin görevin; sen onlara zorla uygulatıcı değilsin" hükmü benim başımın tâcıdır.

Allah
Rasûlü`nden bu yana gelmiş herkesi dinler, okur, edebildiğim kadar
istifade ederim; ama tek mutlak kaynağım, Kitabullah ve Allah
Rasûlü`dür!.

Kim, hangi yoldan, hangi anlayıştan, hangi
topluluktan, hangi ırktan ya da milletten kabul ederse etsin kendisini;
hiç bir ayırım sözkonusu olmaksızın hepsine sevgi duyarım; hizmeti
görev bilirim!..

Zira "kökten dinci"yim ben!.

Allah indindeki Din`dir, benim Dinim!..İkândır artık benim imânım!.

Evet, "kökten dinci"yim ben !…

Görüşümün
kaynağı "El Basîr"dir!.. O dilemese değerlendiremem!. Algılamamın
kaynağı "Es Semî`"dir!… O takdir etmemiş olsa algılayamam!. Konuşup
yazmamın müessiri "El Mütekellîm"dir! Onun lûtfu ve takdiriyle âşikâr
olmaktadır bilgilerim!

Allah Rasûlü, tüm insanlara, yaşamın ve
ölümötesinin gerçeklerini bildirmek için gelmiş ve bu görevini de
hakkıyla ve kemâliyle yerine getirmiştir..

Ben, "kökten dinci"yim!…

Allah
Rasûlü`nden öğrendiklerimi, ayırımsız bir şekilde insanlarla
paylaşırım… Ötesi, hiç sorunum değildir!.. Zorlayıcı, uygulatıcı,
kabul ettirici değilim ben!

"Kökten dinci"yim ben!..

Haddimi
bilirim; önderlik, liderlik, hocalık, efendilik, şeyhlik taslamam…
Yalnızca, öğrendiklerimi paylaşırım!. Çünkü kulum ben; O`na efendilik
taslamak yakışmaz bana!.

Zîra dedim ya, "kökten dinci"yim ben!

Bilirim
bildiririm, hayatta en değerli şey Kitabullah`ta yazılı olanlardır!…
Ve de onu "OKU"yabilmektir!. Gereklerini kavrayıp, yaşayabilmektir!. Ve
bilirim bildiririm ki bu da ancak Allah`ın takdir edip
kolaylaştırdıklarına nasibolacaktır!.. Bu sebeple dahi, kimseyi hatalı,
kusurlu, eksik noksan görmem; takdir Yaratanına aittir, der geçerim!.
Ben kavgaya, tartışmaya değil, bildiklerimi paylaşmaya geldim!.

İşte böylece, hâlis muhlis "kökten dinci"yim ben!.

Temenni
ederim ki "Dinin köküne" erdirsin Allah bütün insanları; Allah
indindeki sistemi ve gerçeği farkedip, geleceklerini en güzel şekilde
inşâ ederek cennete gireler!

"Ben", diyorsam bağışlayın, bu yalnızca ifade gereği; dedimdi ya, bildirildi ki, "HİÇ"im, gene ben!.

Zira, "Oku"dum takdirimdeki kadarıyla Kitabullah`ı!

"OKU"MAK !… NEYİ ?…

Bu yazı Genel içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

