Kapatılan Facebook Hesabı(m)

Kapatılan bir Facebook hesabına ait sayfa nasıl oluyor diye merak edenleriniz varsa şayet🙂

Buyursunlar:

Mehmet ARI 'nın kişisel internet günlüğünde yayınlanmaktadır!

Bu yazı Facebook içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Kapatılan Facebook Hesabı(m) için 6 cevap

  1. sevinç dedi ki:

    mrb. bende yanlızca kapatılmış hesap yazıyo bir yönetici tarafından kapatılmış demiyo ve günlerdir açmak için çalışıyorum kaç defa mail attım cvp gelmedi 4 gündür çabalıyorum ama artık umutlarım tükeniyo. lütfen yardım edin içinde çook önemsedğim şeyler var noluur yardım cı olun hiç bi uyarı almadan direk kapadılar hesabımı daha öncede kapanmamıştı hiç.

  2. Mehmet dedi ki:

    Merhaba,Yapman gereken ; kapatılan Facebook hesabına ait kullanıcı adını ve kayıtlı olan mail adresinle beraber kapatıldığı ilk tarihi not alarak maili Facebook yönetimine göndermendir.Bunun için önceden hazırlanmış olan "özür" ve farkında olmadan yapılan "spam" ve/veya " taciz " eylemlersi sonucu Facebook haber vermeden hesabını askıya alabilir ya da süreli/süresiz kapatabilirFacebook kullanım haklarını gözden geçirebilirsin (ingilizce ama olsun)Bunun dışında , yazdığın maile kayıtlı olduğun adresten gönderdiğinde yant gelmiyorsa (-ki 10 gün kadar sürebiliyor maile cevap gelmesi) farklı bir adresten (facebook a kayıt olduğundan farklı ve çalışır durumda olan ) sana ait aynı durum ve bilgileri içeren mail göndermey dene (-ki ben 2. kez kapandığından en hızlı bu şekilde yanıt almış ve hesabı açtırmıştım =) oldu) mutlaka yanıt alacaksındır ama yanıtın gelmesi mesajın içeriği ve Facebook yöneticilerinin yoğunluğuna bağlı olarak değişiklik gösterebilir , gösteriyorda…Neden ve habersiz kapatıldıüına dair soruların varsa şayet : http://arimehmet.spaces.live.com/blog/cns!33665C3AF2388A09!644.entry bu adresteki girdiyi gözden geçirebilir ve örnek bir mail istiyorsan da :"is user my account disabledDear Sir / Madam,I wasnt login the Facebook . These pages always gave that message ( Youraccounthas been disabled by an administrator. Ifyou have any questions or concerns, you can visit our FAQ page here)Please help me.I playing Cete Savaslari on the Facebook!What can I do about that? Why did you cancel or disable my account?Please open my account. If I did a wrong thing, I apologize you. I mwaiting your suggests and soonest replyBest regards"Sana maile gelecek cevapta en son Facebook hesabındaki parola güvenlik ayarların sorulacak ve doğru yanıtlanman istenecek.Soruları doğru yanıtladıktan belli bir süre sonra açılacaktır Facebook hesabın.Umarım faydalı olur =)

  3. duygu dedi ki:

    Benim bir arkadaşımın başına da bu durum geldi . Bu örnek mailinizi alıyorum teşekkür ederim. Peki facebook için bi adres bulamadım bu maili nereye yollamamız gerekiyor acaba yardımcı olabilirmisiniz?

  4. Mehmet dedi ki:

    Dear Sir / Madam,I wasnt login the Facebook . These pages always gave that message ( Your account has been disabled by an administrator. If you have any questions or concerns, you can visit our FAQ page here) Please help me.What can I do about that? Why did you cancel or disable my account?Please open my account. If I did a wrong thing, I apologize you. I m waiting your suggests and soonest replyBest regards

  5. -Onuя dedi ki:

    ..mrb… benim face yi arkaadaslar yanlıslıkla beni şikayet etmişler…face kapatılmısss benim ne yapmam lasım..bu face açmam için bi yardımcı olunnn…faceim içinde çok özel seylerim varrdıı..lütfen yardımcı olunn…

  6. -Onuя dedi ki:

    hiçbirr uyarıda gelmediiii

Bir Cevap Yazın

