Şimdiki Sevgiler ve Sevgililer Bu Sözler Sizlere ( Bizlere )

Şimdiki sevgililer öyle mi ya?..

– Bana NİCK’ini verir misin seni arıcam.

– E-mail gönderdim ulaşmadı. MESİNCIR adresin var mı?

– Bana 2 dk. izin ver. MeSaNe’den görüştüğümüzden olsa gerek tuvalete gidip gelicem. Sık sık gidiyorum.

– Sana sevgili.com’dan gül gönderdim aldın mı?

– Evet teşekkürler. Çok güzel kokuyor.

– Senin server’ına girdim oradaki Ali, Veli, Ahmet kim?

– Ben de geçen gün senin mesajlarını okudum. Yazıklar olsun sana. Hale, Lale, Jale’yi biliyorum artık. Hain.

– Haydi kızım başka kapıya.

– Hüngür…

Ya da kullanılan cümleler biraz farklı:

– Su-i zan etme lütfen. Ne babanın zenginliği ne de senin güzelliğin. Ben senin ruhunu sevdim. İmanını. Başörtünü…

– Ben de hep takva sahibi, içkisi kumarı olmayan, insanlığa hizmet aşkında bir beyle evlenmek istemişimdir. Burçlar da uygun.

– Her gün Cevşen okuyorum. Bir de Cevşen astım boynuma. Seninle cennete uzanan beraberliğimiz için…

– Ben de nazar boncuklu bilekliğimi hiç çıkarmıyom. Annem de muska yazdırmış. Aşkımıza kurşun da döktürcem inşAllah.

– İnternetten gönderdiğin fotoğrafın çok güzeldi. Yüzünden nur akıyo. Sen peygamber sülalesinden misin?

– Senin fotoğrafın da çok hoş. Annemler şüphelenmesinler diye okuduğum hadis kitabının arasına koydum. Adın da Enes ya, görürlerse bile Hz. Enes (ra) zannederler.

– Diyosun sen? Bak ne dicem artık görüşsek bi yerlerde…

– Caiz mi? Zaten babam duyarsa öldürür beni.

– Bişi olmaz. İmam nikahı yaparız tamamdır.

3 AY SONRA -bir mektup-

– Dr. Can abi… Hüngür + HÜSRAN + DEPRESYON!..

Hamburgerim NETTEN
SEVGİLİM CHAT’TEN
Hazlarım İNTERNETTEN
Bir elimde fare, bir elimde klavye
İnsan mıyım ben kemikten ETTEN?.. 
İki kontörü mesaj çektim CEPTEN…
Bu devirde böyle kutlanır aºklar
Olsa da dijital, olmasa da KALPTEN! (hesabı)

Bu yazı DöktürüYorum içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

